Wyjazd młodzieży do Olsztyna

W dniach od 11 do 18 sierpnia br. odbył się wakacyjny wyjazd młodzieży. Bardzo wczesnych rankiem, a właściwie jeszcze nocą zebraliśmy się na parafii, z której dotarliśmy na dworzec kolejowy w Bielsku Białej. W tym roku celem naszego obozu była Warmia, konkretnie Olsztyn. Wspólny czas spędzaliśmy głównie na tamtejszej parafii, na którą dostaliśmy zaproszenie od ks. Łukasza Stachelka. W czasie tego tygodnia zwiedziliśmy m.in. muzeum na zamku niedaleko parafii, pojechaliśmy do wilczego szańca, czyli siedziby Adolfa Hitlera podczas II wojny światowej. Mieliśmy też takie atrakcje jak pływanie po jeziorze Niegocin w Giżycku, park linowy, jazda qadami oraz spływ kajakami rzeka Pisą w Zalesiu. W wolnych chwilach wypoczywaliśmy nad jeziorem, jedliśmy przepyszne lody niedaleko naszej parafii. Wieczorami zasiadaliśmy razem, aby móc zagłębić się w to, co Bóg pragnie nam przekazać poprzez książeczkę bez słów, o której rozmawialiśmy na kolejnych tematach przygotowywanych przez opiekunów oraz uczestników obozu. Cały tydzień pełen wrażeń zleciał nam bardzo szybko, ani się obejrzeliśmy, a już trzeba było wracać do domu.

Z tego miejsca bardzo chcę podziękować każdemu, kto w jakiś sposób przyczynił się do naszego wyjazdu. W szczególności podziękowania przekazuję organizatorom, dzięki którym ten wyjazd mógł się odbyć.

Największe podziękowania dla naszego Ojca, który chronił nas przez cały ten czas, i który zawsze będzie nas chronił.