Wyjazd konfirmantów do Liptowskiego Jana

I znów chciałoby się zawołać: Ach, co to był za weekend! Piątek 07.06. Zbiórka 8:00. Wyjazd g. 8:15. I szybka droga do Tatralandii. A tam ponad cztery godziny zabawy w wodzie i na zjeżdżalniach! Super! Ok. 17:00 dotarliśmy do Liptowskiego Jana gdzie zostaliśmy bardzo mile przywitani przez ks. Piotra Tajata. Zjedliśmy wraz z Liptowska młodzieżą kolację, czyli pyszną pizze!!! A potem gry i zabawy oraz mecz piłki nożnej. Wieczór był długi i miły, a nocleg krótki.

Sobota 08.06. Pobudka za wcześnie! Pyszne śniadanie pod altanka, spotkanie tematyczne: rozważaliśmy przypowieść o miłosiernym samarytaninie, a później wyjazd na zwiedzanie jaskini Stanisovskiej. Każdy z nas otrzymał latarkę czołówkę i w drogę w czarne i zimne czeluście jaskini. Było naprawdę zimno, ale w upałach ostatnich dni była to jakże mila odmiana. Następnie na pieszo, spacerkiem powrót do Liptowskiego Jana, szybka kąpiel w mało termalnym źródełku w miejscowym parku i pyszny obiad. Po obiedzie pakowanie, sprzątanie i wyjazd do domu. Po drodze powrotnej zatrzymaliśmy się na zakupy oraz na zwiedzanie przepięknego drewnianego kościoła artykularnego z XVII wieku w Sviatym Kriżu, który jest jedna z największych budowli drewnianych w Europie Środkowej. Wieczorem zmęczeni, ale zadowoleni wróciliśmy do swoich domów. To był kolejny bardzo udany wyjazd!